יצא לי לשמוע את זה מידי פעם מלקוחות שלי וגם ממתעניינים בשירות שלי. שמתי לב, שהדבר שהכי חוזר על עצמו הוא היעדר ההיכרות של חברת הדיגיטל עם עולמות העיצוב. כבר שמעתי על קמפיינרית שלא יודעת מה ההבדל בין עיצוב פנים ואדריכלות, או על תוכן "מביך" שנכתב, פשוט מחוסר ידע והיכרות.בשנים האחרונות עבדתי עם סוגים שונים של עסקים מעולמות העיצוב, חברות גדולות לצד עסקים קטנים. אני מכירה היטב את תהליכי העבודה, בקיאה במושגים מהעולמות הללו, יודעת לכתוב על קומפוזיציה, פלטת צבעים, קונספט, סגנון עיצובי, חומרים, מקורות השראה, טרנדים ועוד :)
אני מאמינה שכשלוקחים עזרה מקצועית לעסק, כדאי לוודא שמי שאמור לתווך את העשייה שלכם, יש לו התשוקה, ההיכרות והניסיון עם התחום בו אתם פועלים. רק טוב יכול לצאת מזה, ובטח פחות אכזבות 🙌