זה המסלול בשבילך אם המיינדסט שלך הוא של עסק רציני, וברור לך שאי אפשר להסתמך רק על 5% חשיפה אורגנית. גם אם הפעילות האורגנית מתוחזקת אצלך באופן עצמאי - זה הזמן להגביר את הווליום, ולמשוך את הקהל שהכי נכון לעסק שלך ולמטרות שלך.
הקמת התשתית
+ מילוי שאלון אפיון
+ פרזנטציה: מטרות, קהלי יעד, אסטרטגיה וחלוקת תקציב
הקמת התשתית בביזנס מנג'ר
+ הגדרות בחשבון המודעות
+ בניית קהלי יעד רלוונטיים
+ הטמעת (או וידוא) פיקסל באתר
+ יצירת המרה מותאמת אישית (במידה וצריך)
קמפיינים ממומנים
+ עד 2 קמפיינים ממומנים בחודש - קמפיין מסוג חשיפה / מעורבות / תנועה / לידים / המרות / ביקור בפרופיל האינסטגרם
+ הקמה וניהול הקמפיינים הממומנים, ניהול וחלוקת התקציב, אופטימיזציה
+ כולל כתיבת תוכן וקריאייטיב
דו"ח חודשי