
אם את מעצבת, אדריכלית, יוצרת או בעלת עסק ויזואלי - את כבר יודעת שאינסטגרם היא לא עוד רשת חברתית. גם אם מגיעים אלייך מפה לאוזן, עמוד האינסטגרם שלך הוא הפורטפוליו שלך, כרטיס הביקור, והמקום הראשון שבו לקוחות פוטנציאליים פוגשים את הסגנון שלך.
תני לי לספר לך: זה לא קורה מעצמו, וזה לא "מסתדר עם הזמן" - הסוד לפרופיל מקצועי, אחיד ואסתטי הוא בתכנון הגריד מראש.
ההדרכה הזו היא טעימה קטנה ממה שאני עושה בסטודיו שלי עם לקוחות מעולמות העיצוב - צעד ראשון בדרך לפיד שמרגיש כמו תיק עבודות. היא מעניקה לך תבנית ברורה לתכנון הגריד החודשי, שתעזור לך לייצר מראה מקצועי והרמוני בפרופיל שלך.


אני שולמית, בעלת STUDIOLIKA - סטודיו לשיווק דיגיטלי לעסקים מתחום העיצוב, האדריכלות, האמנות והיצירה.
בוגרת המסלול לניהול תוכן ומדיה חברתית במכללה לניו מדיה, קורס שיווק דיגיטלי, קורס לבניית מותג באינסטגרם, בוגרת תואר ראשון באמנות ולימודי עיצוב גרפי. השילוב בין חשיבה שיווקית להבנה עמוקה של עולמות האסתטיקה הוא הליבה של העבודה שלי - והסיבה שאני מתמחה דווקא בעסקים ויזואליים.
ב-6 השנים האחרונות אני עובדת עם עסקים מעולמות עיצוב הפנים, אדריכלות, ייצור ותעשיה - חברות גדולות לצד עסקים קטנים, ואני רואה שוב ושוב את אותו פער:
העשייה המקצועית מדויקת, אבל האינסטגרם לא משקף אותה.
הרבה פעמים זה לא עניין של כישרון או רעיונות - אלא של חוסר בתכנון, ובתשתית ויזואלית שמחזיקה את הכל יחד.
ההדרכה הזו נולדה בדיוק מהמקום הזה. היא טעימה ממוקדת מהשיטה בה אני עובדת עם לקוחות הסטודיו שלי - צעד ראשון בדרך לפיד שמרגיש כמו תיק עבודות. כזה שמספר סיפור, נראה מקצועי, ועוזר למי שנכנס לפרופיל שלך להבין מיד מי את ומה הערך שאת מביאה.
